Pauzei

Nadeya_Yasminska__Knigarmoniya

Kā jūs izmantojat savas dienas brīvos brīžus? Manā šodienā nebija neviena paša brītiņa, ko atvēlēt grāmatai. Žēl…

Tādēļ mazai pauzei pie steidzīgas krūzes kafijas ar pienu.

Mazītiņa grāmatiņa, kuras nosaukums nepakļaujas tulkojumam.

  • Kas ir manās rokās? Skrejceļš iztēlei. Grāmata.

  • Labas grāmatas ir domātas tam, lai mēs varētu veikt ģenerālo tīrīšanu savā zemādas namiņā, ko sauc par iekšējo pasauli.

  • Grāmatu par „lielu” vai „mazu” būtu jāsauc nevis tās apjoma dēļ, bet izmērot to vietu, ko tā ieņem tavā sirdī.

  • Grāmatas veikalā ir kā dārza rozes „Mazajā princī”. Tās neviens nav pieradinājis. Bet atliek grāmatu iegādāties un iemīlēt, kā tā kļūst par neparastu ziedu tavā mazajā planētā.

  • Dažreiz, skatoties grāmatu plauktā, domā: lūk, kur īsta pirātu slēptuve. Cik daudz dārgumu lāžu!

  • Trīs garšīgākās smaržas? Tikko uzvārīta kafija , tikko no krāsns izņemts cepums un grāmatas lappuses.

  • Tās nav manas mīļākās dienas, kad kļūstu par vienu gadu vecāks. Bet es mīlu dienas, kad kļūstu par vienu grāmatu bagātāks.

  • Reizēm dzīve atgādina aizraujošu romānu. Bet ne visi grib ielūkoties tā pēdējā lappusē.

  • –  Es vēlētos, lai man piederētu kabatas laika mašīna. Tā palīdzētu man nokļūt pagātnē vai nākotnē, vai tajās laika dimensijās, kas nav vēl atklātas. Vēlētos uz brīdi aizmirst, kas esmu  patiesībā, un kļūt par bruņinieku, pirātu, piedzīvojumu meklētāju, briesmoņu  savaldītāju vai kosmisko ceļotāju. Un lai tā mani katru dienu atgādātu atpakaļ sveiku un veselu.

    –  Labi, tad dosimies uz grāmatu veikalu, kur varēsi sev izvēlēties tīkamāko modeli.

  • Mūsu gadsimtā grāmatu lasīšana no izklaides kļuvusi par mākslu.

  • Kad man ir skumji, izvēlos izklaidējošu grāmatu. Kad esmu uztraukts – paņemu rāmi un nesteidzīgi lasāmu. It kā es būtu viens svaru kauss, bet grāmata – otrs. Pēc neilgām svārstībām viss līdzsvarojas.

  • Reizēm grāmatā ir tik daudz domu, jūtu un ideju, ka brīnies, kā tām nav par šauru būt iespiestām vāciņos.

  • Ir cilvēki, kas apgalvo, ka var tevi lasīt kā atvēru grāmatu, bet nepamana, ka tur to apgrieztu kājām gaisā.

  • Ir ziemas grāmatas. Ne tās, kas stāsta par ziemu, bet kas padara omulīgu puteni aiz loga.

  • Tikko iepazīts cilvēks kļūst tuvāks, ja ieraugi viņa plauktā savas iemīļotās grāmatas.

  • Lai cik piepildīta būtu cilvēka dvēsele, tajā vienmēr atradīsies vieta vēl vienai grāmatai.lejupielāde (1)Cool-Bedroom-with-Lots-of-Wood-Bookshelves

About iwetataa

Bin jip un vaniļas debesis

Komentēt

